Onze nieuwste campagne: De Leukste Werkdag van de Week
Als familiebedrijf geven wij met aandacht en vol passie invulling aan uw wens. Samen verbinden, samen genieten en samen groeien; daar ligt voor ons het accent! Onze strategie vertaalt zich in vijf pijlers: beleving, vitaliteit, onze mensen, flexibiliteit & financiële gezondheid.
Ultieme beleving
Onze wensen en behoeften zijn de afgelopen tijd veranderd. Onze locatiedesigner Luc van den Brand zorgt er graag samen met u voor dat uw restaurant past bij deze nieuwe wensen en behoeften.
Klik hier en laat u inspireren door onze campagne!
Laat je inspireren!
De Leukste Werkdag van de Week
In onze maatwerkconcepten zijn zowel uw wensen als onze missie ‘samen mensen blij maken’ verankerd. Wij gaan verder dan klassieke bedrijfscatering. De werkomgeving verandert van een plek om te werken naar een plek om te ontmoeten. Als antwoord op deze ontwikkeling, introduceren wij onze nieuwste campagne ‘De Leukste Werkdag van de Week’. Tijdens de dag(en) dat uw medewerkers op kantoor zijn, leggen wij hen in de watten. Van een heerlijk ontbijt tot een gezonde lunch, middag snack of warme maaltijd, wij verzorgen het met een stralende glimlach, een gastvrije houding én met de laatste technologische snufjes voor handen.
Hostmanship
Onze medewerkers maken het verschil, zij zijn de helden van onze organisatie en dé sleutel naar tevreden gasten en opdrachtgevers. Het is voor ons van groot belang dat iedereen zich thuis voelt binnen onze organisatie en de kans heeft om zichzelf te ontwikkelen. Verbinding en betrokkenheid creëren zodat onze mensen tevreden zijn en goed in staat zjin om onze visie te vertalen naar de dienstverlening op locatie; dat is onze ambitie. We realiseren dit door de campagne De Leukste Werkdag van de Week ook intern in te zetten. Met trainingen en opleidingen binnen onze Appèl Academy en door leuke verbindende acties zoals ‘Lotgenoten’ inspireren en motiveren wij onze medewerkers om het beste uit zichzelf te halen, voor elkaar, onze gasten én opdrachtgevers.
Het gevoel van verbondenheid met het bedrijf en collega’s staat onder druk. Daarom zien wij een sleutelrol weggelegd voor onze bedrijfsrestaurants: op de dagen dat medewerkers op kantoor aanwezig zijn vormt het restaurant een centrale ontmoetingsplek waar men ontspant, ontmoet en waar informatie wordt uitgewisseld. Vanuit deze gedachte is de campagne: ‘De Leukste Werkdag van de Week’ ontwikkeld. Deze campagne heeft als doel dat een dag op het werk als een hoogtepunt van de week wordt ervaren. De gedachte achter ‘De Leukste Werkdag van de Week’ is om ook in deze tijd en richting de toekomst te zorgen voor een positief geluid. Conceptueel steken wij in op meer beleving, verwennen, aandacht, gastvrijheid, ontzorgen en het overtreffen van verwachtingen.